ویتان فارمد

رونمایی از انسولین قلمی گلارژین (گلاین®)

گامی برای خودكفايی/ خط تولید ماده اولیه انسولین ایرانی راه اندازی می شود.
قائم مقام شرکت دارویی ویتان فارمد در مراسم رونمایی از نمونه انسولین ایرانی تولید شده در داخل کشور، از تولید ماده اولیه انسولین با فناوری جهانی و تولید انبوه در آینده ای نزدیک خبرداد.

هلدینگ دارویی ویتان فارمد با همکاری ویتان فارما آلمان در راستای عمل به وظيفه و مسئوليت تخصصی خود، اقدام به سرمايه گذاری 126 ميليون یورویی به جهت تولید داروی انسولین گلارژین نموده است تا برای اولین بار این محصول با انتقال دانش از آلمان در ایران تولید شود، با راه اندازی و ايجاد خطوط تولید این محصول، ايران به جمع 5 کشور تولید کننده انسولین آنالوگ خواهد پيوست و به دنبال این هدف صرفه جویی های اقتصادى و ارزی و همچنين ايجاد فرصت های شغلی فراهم خواهد شد.

ویتان فارما آلمانافراد حضور یافته در این مراسم

گفتنی است مراسم رونمایی از نمونه اولیه محصول انسولین گلارژین با برند گلاین، روز 23 دی ماه ،واقع در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور اصحاب رسانه و مدعوین حاضر از جمله دبیر ستاد زیست فناوری ،مدیران ارشد سازمان غذا و دارو، مدیران ارشد صندوق شکوفایی و نوآوری، مدیران سندیکای دارو، مدیرعامل شرکت ویتان فارما آلمان برگزار شد. حاضران در مراسم با نمونه اولیه و نحوه کارایی این محصول آشنا شدند.

گلاین®
انسولین قلمی گلارژین

با راه اندازی خط تولید انسولین ایرانی علاوه بر اینکه نیاز داخلى بر طرف می شود این امکان فراهم می شود که در آینده ای نزدیک ایران به قطب صادرات انسولین در منطقه خاورمیانه و شمال قاره آفریقا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *